+48 62 59 777 25 | | | |

Oświadczenie dla Klientów firmy ADECON w sprawie koronawirusa.

W związku z rozprzestrzeniającym się wirusem SARS-CoV-2 pragniemy uspokoić i zapewnić, iż nasza firma funkcjonuje w ramach warunków określonych przez odpowiednie służby i instytucje (WHO, Ministerstwo Zdrowia RP). Podchodzimy do tego tematu bardzo poważnie i traktujemy obecną sytuację jako wielkie wyzwanie. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pracowników jest dla nas najwyższym priorytetem i gwarantuje ciągłość pracy oraz usług świadczonych naszym Klientom.

Pomimo trudnej sytuacji, wszystkie procesy funkcjonują bez przeszkód:

  1. transport drogowy działa bez zakłóceń – przyjmujemy zlecenia transportowe, Kierowcy wykonują swoje zadania zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i innych służb
  2. obie agencje celne (Gdynia i Hamburg) działają w trybie pracy zdalnej
  3. biuro główne w Kaliszu (administracja, finanse i księgowość, transport, spedycja, windykacja, zarząd) działa w trybie pracy zdalnej
  4. biura we Wrocławiu, Warszawie i Berlinie działają w trybie pracy zdalnej
  5. magazyny i depot kontenerowy funkcjonują na zasadzie „na zamówienie” z zachowaniem wszelkich procedur sanitarnych wprowadzonych w ostatnim czasie

W tych szczególnie ciężkich czasach rozumiemy, że właściwa informacja przekazana w odpowiednim czasie pozwoli w dużym stopniu wpłynąć na bezpieczeństwo operacji i interesów naszych Klientów. Nasz system operacyjny (oparty o rozwiązania typu „cloud”) bazuje na zdalnej łączności pomiędzy pracownikami, jak również bezpośrednich (online) połączeniach do dostawców usług czy kierowców. Używamy wszelkich możliwości kontaktu zdalnego z naszymi Klientami/Partnerami. Jak zawsze pozostajemy dostępni dla Państwa 24h na dobę.

Zespół pracowników ADECON stale monitoruje zaistniałą sytuację oraz dokłada wszelkich starań, aby wysyłki naszych Klientów były realizowane zgodnie z planem. Jednocześnie istnieje uzasadnione prawdopodobieństwo utrudnień w realizacji przesyłek morskich oraz lotniczych w najbliższym czasie. Niewykluczone są problemy zarówno w dostępności sprzętu, miejsc w samolotach oraz na statkach morskich, przy jednoczesnym podnoszeniu cen frachtów przez linie lotnicze i oceaniczne. Zwracamy również Państwa uwagę na wysokie opłaty wprowadzone przez większość linii i armatorów za ewentualne anulacje zleceń. Biorąc pod uwagę powyższe prosimy o planowanie wysyłek z możliwie jak największym wyprzedzeniem.

 

Adrian Dolny, Cezary Ewertowski

Właściciele/zarząd ADECON Sp. z o.o. sp.k. i ADECON Logistics GmbH

26 marca 2020|