Jesteśmy stabilną, dynamicznie rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na międzynarodowym rynku usług logistycznych. Nasi pracownicy to mix osobowości, indywidualności i charakterów, które wspólnie budują jedną całość. Tworzymy zespół zgranych, ambitnych i zaangażowanych ludzi. Nie boimy się zmian – rozumiemy, że są one stałym elementem naszej codzienności – pchają nas do szukania nowych rozwiązań i możliwości.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Referent ds. administracji
Charakter pracy:
- kompleksowa obsługa oraz wsparcie administracyjne biura
- dbanie o sprawny przepływ dokumentów i informacji
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- bieżąca współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań oraz z podmiotami zewnętrznymi
Wymagania:
- dobra organizacja, zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu pracy
- dobra znajomość języka angielskiego
- wykształcenie co najmniej średnie
- bardzo dobra znajomość MS Office
- umiejętność koordynowania wielu zadań
- wysoka kultura osobista
- samodzielność w realizacji zadań
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy bardzo dobre warunki zatrudnienia:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- szeroki zakres samodzielności działania
- ciekawą pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole
- duże możliwości rozwoju zawodowego i awansu w międzynarodowej organizacji.
Umowa na czas zastępstwa – około 2 lata
CV oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres:
Biorąc udział w procesie rekrutacji wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które podajesz w toku rekrutacji, na potrzeby procesu rekrutacji organizowanego przez ADECON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz akceptujesz Politykę prywatności naszej spółki. Możesz również wyrazić zgodę na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych. Jeśli masz taki zamiar, zamieść w przesłanych nam dokumentach następujące oświadczenie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w toku rekrutacji na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji ADECON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przez okres 6 miesięcy po zakończeniu bieżącego okresu rekrutacji. Jednocześnie akceptuję Politykę prywatności spółki.
Jeśli nie złożysz takiego oświadczenia, usuniemy Twoje dane po zakończeniu procesu rekrutacji.
Administratorem Twoich danych osobowych będzie ADECON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dębe 47a, 62 – 817 Żelazków. Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby:
- ocenić Twoje kwalifikacje do pracy na stanowisku, na które aplikujesz;
- ocenić Twoje zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz;
- wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas.
Pełna informacja prawna przetwarzania Twoich danych osobowych dostępna jest pod adresem: https://adecon.pl/oferty-pracy/